On our way to sthlm

3kommentarer

... i bilen. (så bra med dångelwångelhångel :D) Hälsa på Os syster,kille och deras söta dotter.
Har inte en aning om vad som händer i helgen men det märker vi. Skulle ju vilja shoppa men känns som om jag gjort det endel redan. En lista här då hur jag spenderat lite" pengar. o ja allt är till mig själv:

+ 3 toppar från carlings förra veckan (faktiskt 50% på alla !)
+ ett par sjukt snygga boots/stövlett sko från scorett (suktat eftr i 1 månad typ)
+ 2 par örhängen från accessoara(?)
+ mössa,benvärmare från hm
+ en petrolblå tunika/klänning från hm
+ underkläder från lindex

.. och snart:

+ första säsongen från serien True Blood från cdon.com (längtar!)

.. ja det var nog allt... I think :) Skämt bort mig själv endel, men skäms inte ett dugg. Bara ibland när jag tänker på hur mkt pengar de blev..*ops* :p

3 kommentarer

Maia

02 Oct 2009 17:08

Vet faktiskt inte om den är baserad på en bok, ska ta och kolla upp det!

Hoppas du får en rolig helg i Stockholm, så ses vi på måndag igen. Studiebesök!

kramkram

Petra

04 Oct 2009 14:33

tjena chrisse hoppas allt e bra med dig... vet du vad jag har funderat på... jo att fasen både inte vi samla alla i de gamla gänget nån gång o käka o dricka gott... kom du ihåg typ hur vi satt i nattans lilla etta vid tågstaionen... vi var ju hur många som helst där inne ibland de hade varit skitskoj tycker ja... fasen ja har blivit lite så här nostalgiskt på sista tiden o fasen vi bor ju inte så långt i från varandra ju så de ska ju inte vara så jätte svårt...

O nu när ja ändå har dig på tråden så undrar ja om din dator kanske har virus för ibland har du loggats in på msn o så har man dator reagerat på att du vill skicka virus på msn hmm jaja ingen aning ha de bra så länge



kram kram

Lina

05 Oct 2009 20:34

Tja babe!

Asså jag har ju noll koll, men är inte Halloween den 30 eller 31 oktober eller?

I sånna fall så tycker jag att ni ska ordna halloween party för jag är ledig den helgen och vill klä ut mig. Sen kan vi ju säga att det är ola som fixar partyt och bara bjuder sina vänner, för att hämnas på en viss K. Och då har ju klart Ola och stefan blivit polare så jag bara glider med på inbjudan.

Va sägs?

Kommentera

Publiceras ej