The new cut ;)

2kommentarer



Nu så jag (äntligen) klippt mig. Skoja inte hur knasigt de känns. Men på ett bra sätt !:)
Han tunnade ut det rejält, but  I like.  Ska bara få lite mer djup i färgen genom att tona hårbotten så blir det perfa!
Var i Kstad inne på SkäggLockar. En riktigt trevlig kille faktiskt som pysslade med mitt hår.

I skolan idag fick vi se den där förbannade spontana berättelsen som jag har haft ångest för en vecka. Fy fan säger jag bara. Alla var så duktiga å jag bara kände mig som den STÖRSTA idioten in the world. Helt oförklarligt när man känner sig så puckad. Kändes nästan förnedrande att visa den. USCH! Den där perfektionisten i mig kom fram och bara såg allt dåligt. Fan, måste jobba med mig själv, men hur gör man det? Dumma,dumma kassa självkritiska jag....
Har inte speciellt problem annars utan bara när man ser alla tabbar,hur hemsk man ser ut på video så är det kört. Usch ja jag blev tom lessen i ögat. Pinsamt or what, att inte kunna konstrollera sig...pust. Må de ta tid innan man ska se sig igen...

Så för att pigga upp mig själv när jag bara skriver massa trist om mig så slänger jag in ett skönt 90-tals klipp vi kikade på när vi hade 5min rast :)


Pentagon klipp:




Och medan jag håller på så får ni, mina kära läsare lite musik:


Mariah Carey - I Want To Know What Love Is


Live version - Kolla in micken å stativ, vadå bling!!


Disturbed - Stricken


Hemsk ljudkvalite men hittade inte någon annan med videon,stå ut!


Britney SPears nya - 3




The Paradiso Girls feat Eve n' Lil John - Pardon Tequila


Säger bara vadå lika Pussycat Dolls :D


2 kommentarer

Lina

08 Oct 2009 21:54

Ja fy fan vilka härm apor. Men det va ju inte så dåligt.........

Lina

09 Oct 2009 17:06

BTW honey. Har du tänkte på K-saken. Ska du fråga henne angående halloween?

Man får ju fan nästan dåligt samvete annars. Fast det får ju inte hon när hon skiter i oss.

Kommentera

Publiceras ej