Gaaaaah...

0kommentarer




Idag har jag känt mig helt tom. Ointresserad av allt och trött till förbannelse. Somnade rätt omgående när jag kom hem,vilket inte har hjälpt mig att bli piggare. Undrar om en höstdepression har kastat sig in i mitt undermedvetna,kanske är det något som fattas, kanske jag bara hatar allt just nu?(vilket känns rimligt) Känner mig helt enkelt rätt ... värdelös idag. Eller det som är kvar av dagen.

Innan jag somnade och när jag vaknade så läste jag i American Psycho vilket jag nu äntligen lyckats läsa ut. Om man är känslig av sig ska man INTE läsa den. Den ör väldigt,väldigt brutal. Skriver en recention en annan gång. 



Varit vid havet och "lärt känna" varandra alla TU klasserna (årsk: 1-4). Hamnade i en grupp som jag allt tyckt kunde varit lite mer engagerade, och kände mig faktiskt lite utanför när alla snacka me alla utom mig. Why? Ja inte fan vet jag.

På torsdag ska vi testa segelbåten vi inhandlat, vilket kommer bli kul. Vi hade inte tänkt att lägga i den men sen blev O så sugen så den ska väl slängas i imorgon tro jag.
Så i helgen (om vädret tillåter) ska vi ut å ha premiärsegeltur :)

På fredag ska vi i klassen till malmö på tyst teater. En teaterföreställning där man får avläsa och tolka historian som utspelas med mimik,rörelser och tecken. Ska bli roligt att se om man förstår något.



Kommentera

Publiceras ej