Hektiska Vecka....

1kommentarer

Känns som om det är hur mycket som helst denna veckan. En MASSA läxor denna veckan.
Läxor hade vi idag på TSP ord, imorgon är det svenska prov, 42 svåra ord, torsdag ännu mer TSP ord och Realian då som ska redovisas muntligt och helst utan stödord. (Har läst om en vuxendöv person som man ska redovisa om, hur hon lever,svårigheter med att inte höra osv)


Cecilia Ferm använder händerna. Engagerad inom basket.

På fredag ska vi i klassen,med 2 års eleverna åka till Örebro på dövas dag. Ska bli väldigt intressant. Se om man fattar något!!  Län

Längtar till imorgon kväll, när jag (äntligen) ska få träfa mina vänner, long time no see alltså!!
Hyra en film och snacka skit står som vanligt på schemat. Först ska jag hjälpa D att förbereda sin förelsning. Hahaa, se om det går bättre än förra gången, då jag kände mig helt borta.



1 kommentarer

Lina

15 Sep 2009 22:21

heheh "Snacka skit står på schemat".. Så sant så sant. Men vadå lixom, vi måste ju prata av oss. Och josse e as jobbig just nu.. Så jag kommer gnälla imon bara så du vet.

Kommentera

Publiceras ej