What a shitty day.

1kommentarer

Vaknade i morse med att känna att jag skulle få redovisa realian först, att alla bara skulle dissa mig när jag nu bytt grupp i skolan (klassen är delad i 2 grupper,lättare att undervisa + en lite lättare grupp å en lite svårare)

Dagen började bra, jag blev välkomnad som en i gänget typ, vilket kändes bra! :) THX!

Alla fick tillbaka sin lilla 3 minuters spontanberättelse, alla utom jag, vilket kändes sådär. IG hade missat att jag spelat in på samma band som det andra... Lär ju få nervärderande ändå då jag berätta 3 saker istället för en då jag tappa tråden och började om på nytt.... SUCK.

Men sen på eftermiddagen skulle vi kasta ihop en liten teaterföreställning om mat på typ 40 minuter (till och ifrån på tiden)
Jag skulle spela mamma till 2 barn som skulle baka ,och åka till affären och shoppa. Detta skulle  göras med minspel och teckenspråk. *gulp*
Detta slutade med att jag blev nervös och i min stress att få allt överstökat bara flyger alla tecken sin kos,precis när jag behöver dem! VA FAN lixom!

När alla framfört sin lilla pjäs skulle vi gå igenom sånt som man glömt tecken på. Och det kändes som om ALLA ord var riktade specifikt till mig. Kan inte förklara hur jag kände när fler och fler av mina tabbar dök upp. Ville gå å döööööö.
På vägen hem fick jag kämpa för att tänka på annat för att inte börja lipa. Så totalt misslyckad kände jag mig.
Och känner mig för den del fortfarande ska väl tilläggas. Får väl sova på saken.
Har läxa att fokusera på, och jag vill bara spola tillbaka teaterframträdandet och göra det bättre.

Gud, hemska tag, ta sluuut.

1 kommentarer

Maia

21 Sep 2009 21:29

Jag tyckte minsann att du var duktig idag! Det var absolut inte bara dina "tabbar" som togs upp, mina också! Och säkert många andras!

Och nästan alla hade ju ångest över de spontana berättelserna som vi fick tillbaka idag, jag tror inte du har något att oroa dig över, jag bytte också ämne mitt i allt och det fick jag ingen som helst kommentar om, så oroa dig inte, du gjorde säkert jättebra ifrån dig, du är ju faktiskt duktig!



Redovisningen imorgon gör mig sjukt stressad, jag är så himla dum som inte ens har startat med den än, kommer få sitta uppe inatt med massa kaffe och jobba jobba jobba.

Kommentera

Publiceras ej