Fest!

1kommentarer

Var på fest igår, hos en vän som man inte träffat på... evigheter!
Kvällen börjar med att jag o L käkar thaimat och dricker en grogg. Börjar promenaden och vi vet knappt var vi är. L har hela veckan sagt att hon har koll på läget... men men ,tillslut kommer vi till området men hittar inte huset, jag fick för mig att hon bodde i hus 13 men så var det inte. Tänker att jag måste kolla sms jag fått tidiare men min mobil är visst glömd hos L, på hennes köksbord. Gosh. Irade omkring ett tag till vi märkte att det var 31 hon och syrran bodde i. Haha, bra start! :)
Kvällen börjar lugnt men sen kommer man igång, känns som om minnena from the old days bara attakerade en då vissa låtar spelades, typ Missy Elliot!  Lyssnade ju alltid på henne, så galet bra!



Sen blev det puben. Lång kö på Mingel men vi stack till Harrys. Där var det lugnt först men efter typ 1 h eller så blev det mer folk. Alkohol intogs och jag måste säga att min Pink Panther var lite väl söt ,tillochmed för min smak.
Hallonshoten däremot var god,som vanligt!
Dansade a lot på dansgolvet och (kanske börjar jag bli gammal) kände mig som 19 igen! Yeah!
Fast idag är jag lite seg,men kanske inte så konstigt.... ;)!

L jag skulle visa dig hur en Iphone ser ut, så då gör vi det nu:




Och vad var det mera..? Just det ja,bilen jag vill ha en dag! Ni måste hålla med om att den är sååå sööööt!




Hoppla hej, vi ses!

1 kommentarer

Lina

04 Apr 2010 13:11

Du skulle ju slänga in en blid på han den snygge ur den där serien som vi inte kom på med!

Kommentera

Publiceras ej