Med dig...

1kommentarer

Känner att jag verkligen är inne i en period där mitt bloggande prioriteras sist i mitt liv. Har inte motivation eller energi till den...
Säger det så ni inte förväntar er för mycket av mig ;) Kommer det ett inlägg så gör det helt enkelt, ha tålamod!


Varit en helt ok dag i skolan, känner mig lite sleten dock. Längtar till sommarvärmen slår ut ordentligt, fick smakprov idag när jag och klasskamrat A satt på en bänk i solen och bara njöt av solens varma strålar.
Älskar verkligen sommaren,finns ingen bättre period än sommartiden här i Sverige i mitt personliga tycke. Endel gillar vintern men den tycker jag kan slänga sig i väggen!

Imorgon har vi någon föreläsning som är obligatorisk. Om en man som varit fånge i ett av världens hårdaste fängelser i Bolivia (var det va?) El Choco kallas han men heter Jonas "Nånting" egentligen.
Ska bli intressant tycker jag,men samtidigt på tiden vi i vanliga fall slutar tidigt... typiskt!

På lördag ska vi även hjälpa till på folkhögskolans dag. Sjunga teckenspråkliga sånger på tågstationer. 4 h jobb och vi får en biobiljett och en kompensationsdag ledigt. Gott mos!



Med dig känner jag mig hel.
Med dig i mitt liv ser jag ljuset som hjälper mig ut ur mörkret.
Med dig vågar jag tro på mig själv.
Med dig i mitt liv andas jag,skrattar jag,lever jag.

Utan dig skulle allt kännas tomt.
Utan dig i mitt liv förmår jag inte andas mer.
Utan dig vill jag inte leva.

Jag älskar dig. Mer än du tror,även fast vi är oense ibland.
Du är det finaste. Du och jag för alltid. ♥

1 kommentarer

Lina

16 Apr 2010 23:03

Men Christina! Var är bilden på din ny tattoooooooooooooooooooooooo!

Kommentera

Publiceras ej