Glasögonorm.

1kommentarer

Det ska jag bli har jag tänkt. Nu är det ju kampanj på vissa bågar och idag när jag var där för att köpa mera linser kunde jag inte motstå ett kik på bågarna.
Slutade med att jag nu har 5 med mig hem som jag ska testa,utvärdera och hitta en som jag vill ha.
Sweetie ska få den stora äran att hjälpa mig. Ska se om J har tid för mig med innan Sthlms resan till helgen.


En känd "vår" person,min favorit sångfågel,Mariah :)

Grejen är ju att brillorna ska passa till mig,min stil,sminkning osv. Tycker det är snyggt med brillor om det passar personen som bär dem. Endel människor kan ha vilket par glasögon som helst och se ut som en pingla.
Jag innbillar mig att jag är snygg i allt, hehehe :D
Fick reda på att jag är en "vår" människa med mina färger på ögon,hy osv.
Hon tycker att jag skulle passa i chokladiga toner och gärna lite guldigt. Färg glatt och så med tex turkos och hallonrött,persika. Men inte skrikiga gula nyanser.
Guldiga toner har jag alltid varit lite rädd för, men hittade ett par glasögon som var guldiga,men inte det här ljusa skrikguldfärgade utan mer åt det bärnstensfärgade eller kopparnyans. Svårt att förklara men de var iallafall snygga som tusan.



Till helgen blir det Sthlm för hela slanten. Fan så skoj det ska bli. Det enda som kommer svida är ju att vi missar den årliga festen hos M och C. Tragiskt, men å andra sidan, Stockholm är inte fel plats att befinna sig på. Inte varje dag man är där!


1 kommentarer

Johanna S

02 Aug 2010 22:12

Alltid tid för dig Chrisse.. Joakim har träning imon på kvälleb om du inte ha nått för dig kan jag komma ut en svängen eller du kanske jobbar på kvällen??=) Hör av dig=)

Kommentera

Publiceras ej