Sista arbetsdagen börjar snart...

3kommentarer

Tänk att man jobbat i 4 veckor. Tiden,vart har du tagit vägen? Det är helt sjukt hur fort det går egentligen, hur lätt livet blir inrutat i rutiner.
Men snart börjar en nystart för mig, en ny klass, ny skola och nya utmaningar och förhoppningsvis leder detta till ett roligt jobb när jag är klar om två år.

Åt god frukost bestående av massa frukt och ägg,fil och mackor (jag åt riskakor,ajabaja för gluten) så nu står man sig några timmar. Gott det!

Min vän P skickade mms igår, hon med en irish coffee. Galna kvinna, som gillar denna dryck. Satt visst på en mcklubb. Vad hon nu gjorde där :P Men verkade som det var kul iallafall!
Känns som om hon var aningens malplacerad där men man kan ju bara göra det bästa av situationen. :) Dvs dricka lite alkohol!



(ser precis ut som Oscar, vilken buskatt!)

3 kommentarer

Lina

15 Aug 2010 13:52

Miss C. Riskakor är glutenfria. Iaf de vanliga utan smak.

Lina

15 Aug 2010 22:52

Jaha, men du vet. Jag sne kopplad det som om att det va ajabaja att äta riskakor.

Lina

17 Aug 2010 19:03

Nu får du allt ta och ploppa upp nått här. Jag har tråkigt och vill läsa nått intressant. Som vad som händer i ditt liv.

Kommentera

Publiceras ej