Trallalalaaa....

1kommentarer



Denna dagen blir nog inte så mycket mer med tror jag. Bara ta det luuugnt. Känner mig trött...
Föräldrarna har bjudit på middag idag. De kom till stan för min bror skulle in till läkaren på lasarettet och då passade vi på att äta lite mat.
Orientalisk gryta blev det. Pillade dock bort allt kött. Förmår mig inte att äta kött efter videon jag såg och postade här på bloggen ---> Grisens liv i Sverige
Vill försöka leva utan kött,kändes lite som om denna videon var droppen som fick bägaren att rinna över. 
Någongång äter man det säkert, tex hos mamma och pappa-de köper allt sitt kött hos en privat bonde som de köpt från sedan man var liten, en man som värnar som sina djur,sett det själv. 
Men annars... njaa,undvika det i allra högsta mån känner jag. 
Blev så illa berörd och blir äcklad av det i videon, satte verkligen ett ärr i hjärtat....

Idag har jag annars jobbat och bara varit. Gick bra där, de är så lugna och snälla de vårdtagare man har hand om. Kräver aldrig något speciellt. 
Ska läsa i min bok och surfa på nätet lite. *gäääsp*

1 kommentarer

Lina

10 Aug 2010 20:06

Topp, man jag var fan tveksam så jag fick fråga.

Kommentera

Publiceras ej