Tunga andetag.

2kommentarer

Sitter här och kan knappt andas. Mina bihålor kills me. Igår mådde jag bra. Var i kkrona med favorit J. Hon mellandagsfyndade lite och fattig som jag är var jag med som shoppingstöd :).
Slutet mot dagen fick vi båda huvudvärk. Min har hängt kvar hela natten och är inte över än. Och vi som ska köra all the way till uppsala. Hur ska detta gå?! Cat e ju inte heller helt frisk så O får väl lyssna på två klagande tjejer i bilen. Stackaren!

Julen är över och man kan återgå till vanlig mat. Finally! Julmat i all ära, men det blir alltid för mycket av det hela för min smak. Julafton var riktigt lyckad. Tomten kom ju och allt, haha! Och alla var så glada och hade trevligt.



Våra gäster, Os syster A med sambo/fästman E och dotter M åkte i morse "mot landet".

Ska krypa ner i soffan med min nya bok "Sjöjungfrun" av Camilla Läckberg som jag fick i julklapp. :)
Den har börjat bra, får se hur den fortsätter!



2 kommentarer

Lotta

28 Dec 2010 16:04

God fortsättning på er!!!

Kör försiktigt =)

Vilken häftig "rocktomte" ni hade =D



Kram

Lina

28 Dec 2010 22:51

Ojda, men får jag inte almanackan såld så kan du få köpa den för några kronor.

Kommentera

Publiceras ej