Film!

0kommentarer

Tror L har smittat mig. Men det märker vi. Som tur är börjar uvi försvinna lite sakta men säkert men de e klart borta kan man ju inte säga att det är. Skit med.
Ska snart kika på en film som jag inte kommer ihåg vad den heter.
Har sett lite filmer på senast:

Walk Hard      Komedi

Detta är en film som är en parodi av filmen Walk the line.
man får följa Dewey Cox genom hans kändisskap,hur han testar olika droger, har sex osv.

Filmen får: C ~ Såg inte ens klart den, typ första 2 scenerna i filmen var kul. Walk the line är en av mina favvofilmer så jag blev bara arg när jag såg denna pissrulle.


Rouge Assassin       Action

Två stora actionhjältar spelar mot varandra i denna actionfyllda rulle, Jason Statham och Jet Li.
FBI agenten Jacks bästa vän och hans familj blir mördad av den hänsynslöse lönnmördaren Rouge börjar Jacks resa för att få fast mördaren. På vägen upptäcker hans snart att torpeden, Rouge (Li) är närmare än han tror.

Filmen får: CC+ ~ Det är en film som är actionfylld. Snabba biljakter,vapen och arga män. Jason Stathams kännetecken i de flesta filmer han medverkar i. Tyvärr, L men han visar inte en enda liten naken bit i denna film vilket såklart gjorde mig besviken då han brukar visa ett och annat i sina filmer.
Jet Li har sagt att han inte ska göra fler actions men han kunde visst inte motstå att möta jason i denna rulle...




Kommentera

Publiceras ej