Girl,you got some taste!

0kommentarer

Denna dagen har jag varit i skolan. Kort dag bara till 11.40.
Efter en runda på stan så var det dags för make up rådgivning på The Body Shop.
Valde att få en vårmakeup. Blev väldigt nöjd! :) En snygg turkosgrön skugga,lila skugga och en highlighter som var nära aprikosfärg. Kinderna fick ytterst lite rouge också i en aprikoston. Läpparna fick en (ovanligt) snygg orange färg. Har försökt ta lite bilder med min fattiga mobil.





     

Köpte lite saker med som läppstiftet eller glans eller vad de nu var, den turkosa pennan hon använde och en supercool vit/grön skugga som man kan ha ovanpå pennan eller ha på eyeliners så det blir mer intensivare grön färg. Supercoolt! Köpte också penselset, men det tror jag att jag ska lämna tillbaka... tror inte jag har användning av det. Vill någon köpa? ;)
Hittade jeans på H&M också,vanliga svarta saker. Se om de passar,orkade inte prova i affären...
Så nu känner jag mig fattig. Som om inte det ska vara nog, kom ju på att jag ska ju till stan och tona håret på Studio Lilo +läkarbesök imorgon...snacka om att snåla resten av månaden!!

Och en annan sak jag/vi ska göra imorgon men det får ni veta ev imorgon kväll my dear friends :)!


Kommentera

Publiceras ej