Arrival of the dress!

2kommentarer

Oj da... varit seg på att uppdatera er. Im so sorry!


(picture from edresssit.com,beautiful!)

Åååå!
Och vet ni vad? Fick min klänning från Kina igår, min fiiina smaragdgröna(klassas den som de tro?Askass på färg!) klännning. Små justeringar vid axelbanden och sen kommer den passa perfekt!Och en push upp Bh med såklart. :P Var så snygg alltså, kan lätt rekommendera Edressit.com
Tog ca 1 vecka att få hem klänningen, och om man vill kan man få en "custom made" klännning om tex färg eller stl inte finns (fast då kostar det ju mer,såklart) Betala med visa kort eller som jag gjorde via paypal. Lätt som en plätt!Lyckades efter lite grävande hitta en bild på Rihanna med den på. Woho, kan känna mig som en stjärna i 10 sekunder eller så ;)

Hmm... vad har hänt mer? Jag har tonat håret (i fredags) i en koppartonat färg med något ljusare slingor. Var förvånad/överraskad i salongen, men nu är jag jättenöjd! Hon lyckades göra ett bra jobb :) Var därinne typ..3,5h.
Gillar att vara lite ljusare, en sak som är positivt är att man inte behöver hålla på med brynen,färga dem eller så utan kanske bara fylla i dess fort om man känner för de. Gott!

Något annat? Skolan rullar på... Lite svenska ord i provform idag. Tror det gick rätt bra faktiskt. Se om man lyckas pricka in alla...vem vet? Hade jeopardy på svenskan. Snacka om att de var livat där inne i lilla modulen ett tag! :)

Tror jag lyckats få hem my sister's keeper, en film som ska vara hemskt bra,sorglig och väldigt stor varning för att tårattack..
Så den ska jag se i helgen när O är iväg med grabbgänget i Gbg. Ska passa på att plugga till min Teckenspråksredovisning som jag har på tisdag med!



Ska unna mig en ansiktsmask och hårinpackning, fixa fötterna och dricka gott te. Mums!



Ska kolla lite annat nu. Puss!

2 kommentarer

Petra

11 Feb 2010 21:46

de e en sjuuuukt bra film gumman...absolut sevärd..



assssnyyyyggggggg klänning o ja om de e trean så e den smaragd grön



kram

Party tjejen

12 Feb 2010 21:07

e de den du ska ha på bröllopet?



Kommentera

Publiceras ej