O'Boy!

3kommentarer

Bara för att det snöar ute,sitter jag inne med en varm kopp o'boy och känner vilken tur att man har tak över huvudet.
Tänk,ändå vilken fruktansvärd tur man har som har det egentligen. Bara en liten allvarlig grej där. :)

Katten (Mino) älskar att kika ut på snön, men han skulle aldrig i livet få för sig att gå ut i den. Ligger nu på soffkanten och kikar ut på snön och bilar som då och då kör förbli...
Givetvis försökte jag ta kort men det gick ju åt helsike,han ville inte alls ligga så fint när jag kom med min mobil...
Så därför får ni se andra bilder av mina barn.


Den lataste...


Oj så stökigt...


Finaste Oscar..

Oj vad det märks att de två översta är mobilbilder.Ops! Men palla bry sig ;)!

Idag blir det lax till middag. Hur jag ska tillaga den vet jag inte,men är bara så sugen på fisk. Ska se om jag kan hitta något smarrigt recept på tasteline.se

Nu är det dags att de färdigt Vampire Diaries, bara 3 avsnitt kvar. Woho!

3 kommentarer

Lina

22 Feb 2010 18:33

Vad då? Jag förstår inte vad du menar ;)

Lina

22 Feb 2010 20:01

Btw, jag snackade om min dildo =)

Berntdaniela

03 Jun 2011 14:29

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

Kommentera

Publiceras ej