Tack som fan för den!

2kommentarer

Dagen i skolan gick hytsat bra tycker jag, känner mig nöjd med min prestation :)
Men mitt humör störtdyker ner då mitt tåg är 10 minuter sent(skulle avgå 12.45) 5 minuter innan tåget går,ropas det ut att det är försent igen,med 10 minuter... Därefter blir det visst om mer sent,med 20 minuter. Då är alltså 13,20 ungefär. Här ropas det ut igen att tåget är sent, 5 minuter. Och sista utropet som gäller detta tåg (5 minuter senare) talar om att tåget är inställt och att vi får ta nästkommande tåg, alltså det som kom in 14,45. Jaja,var liten skillnad på tiden så kan ju ändå inte göra något av tiden än att vänta...
Ropas snart ut att tåget (äntligen!) kommer in på spåret. När man står där ute och fryser ropas det ut att tåget är sent med 5 minuter. Panik utbryter hos mig,var hungrig,kissnödig och så trött på att vänta.
Tåget rullar in nästan 10 minuter senare och kör strax därefter. Sätter mig suckande och huttrande i ett säte. Somnar snabbt som tusan! :D
Fy tusan för SJ säger jag bara. Tur att jag hade Dövkultur arbetet att läsa på när jag väntade..

Sen vid hemkomst var det att äta en groddmacka (alfalfa groddar) och sen hämta Sweetie mig för jag har lovat att vara ressällskap till K-stad då han skulle lämna in sin gurra.(gitarr).
Därefter kör vi en snabb runda till Claessons och kikar på en hoj som han sett på nätet, se om den kanske var något för mig. Den hade väldigt dåliga däck och gått långt. Så den blir det nog inte. Dessutom var servicen där idag=0%. Mycket dåligt,visst vi kom sent men ändå.
Sen var det hemfärd och några timmat senare har jag kikat på Vänner,2½ män(roligt!) kikade lite snabbt på Biggest Looser (vilka kämpar!) och Du är vad Du äter. Med andra ord har jag inte gjort något vettigt.
Anna Skipper får gärna komma hem till mig och ge mig tips!! :)


Sofia Wistam och Anna visades idag...

2 kommentarer

Sara

12 Feb 2010 19:05

heey Chrisse :) jag snokade reda på din blogg (hittade den hos petra haha). :D Kramkram

sara

12 Feb 2010 21:13

haha visst är ja! en BRA spion ;D

Jo det är helt okej här, hur är det själv? Helt jäkla underbart med helg! Jobbar imån dock..

Kramar :)

Kommentera

Publiceras ej