Tänk om.

2kommentarer

Var på studiebesök på Silviaskolan idag. Mycket intressant!
(döpt efter drottningen)

När vi kom ut till bilen så satt bilen fast i snön.(var lite väl mycket snö på parkeringsplatsen,inte tänkte vi på de när vi kom,även fast den stod lite konstigt i snön....) jippe. Den rörde sig inte ens lite när man gasade,bara spann. Jobbigt. Så efter att ha försökt putta,ta bort snö så efter As initiativ till att hämta hjälp så lyckas vi bli bortdragna ur snön. Snacka om tur! och vilka snälla karlar, sådana är sällsynta!
Tack snälla ni!!


Kom hem efter ett tag och då begav jag och J iväg mot Ikea. Spenderade en stund där inne och vi passade på att äta lite med. Aldrig fel med mat. Eller nästan aldrig. :)





Denna låten gillar jag fortfarande :)!

2 kommentarer

Sara

12 Feb 2010 21:24

På nästa fest vi ses så får vi spela lite hiphop typ Missy som vi körde stenhårt med! :P hehe.



Vad pluggar du nu? Hänger inte med :)

Imån ska jag o killen göra egen sushi, ha lite mysig alla hjärtans dag :) (vi dissar söndagen haha!)

Du då? Mer än plugg då!

Lina

13 Feb 2010 02:47

FAn va illa! Kunde de inte skottat undan snö fan till er innan det va för sent lixom..



SÅ Ikea, Vad blev det för skit där da?

Vet du vad det värsta är! Det är att jag fan hade kunnat åka med, för var ända jävel fick för sig att ringa mig idag. Jag la mig kl 07.00 typ bara för att sova bort hela jävla dagen. Men kl 11 började jobbet ringa och störa mig, sen ringde de igen även fast jag sagt till dom att jag sover! Sen ringde fan mamma med mitt i allt. Satan va förbannad jag va.. HAde fan lika väl kunnat göra av med pengar på ikea..

Kommentera

Publiceras ej