The this is..

0kommentarer


Känns ... bättre idag än igår. Men har väl mått bättre. Antagligen släpper den här känslan när våren kommer.
Allt är jättejobbigt nu, känns som om vad man än gör blir det fel, när som sagt vet man att man är på "rätt spår" som det heter?
Varför måste jag vara en grubblare, egentligen mår man ju bara dåligt själv när man tänker så mycket som jag gör på saker som man kanske i slutändan inte kan ändra så mycket. Handlar väl om att man måste låta tiden ha sin gång...
Men jag är otålig,rastlös och allt känns... konstigt. Som om man ser sig själv i ett annat perspektiv. Jag är här, men ändå inte. Varför är alla andras liv bättre än mitt?
Sjukt konstig känsla.



Men ska inte tråka ut er mer med mitt deppiga skriveri. Ska se om man kan äta en såndär god macka som jag köpt med massa solrosgrö + då solrosskott :) Nyttigt eller hur!

Kommentera

Publiceras ej