Förlåååt mig.

1kommentarer

Har verkligen försummat er,mina stackars läsare. Inte uppdaterat på någon dag eller hur?
Har ni överlevt ;)?

Knappt så man vill leva just nu. Är så sjukt mkt snö ute, skulle bara vilja gå i ide. Är så trött på denna kyla,snö och blåst. Varför kan det inte bli vår NU. Helst igår.


voff voff ! Tur att de där hundarna har mycket päls!

Jag håller förresten alla tummar för att L får de där huset hon har kikat på. var visst 10 andra som var intresserade av det. Men jag säger att L självklart ska ha det. De e hon fan värd. Så alla som vet med er att ni kikat på hus och sett vännen L där. BUDA INTE! :)

Snart är det iallafall helg. *Längtar* Ska till frissan på fredag. Tona håret och slinga. Ska bli härligt! Sen hem till mamasita å daddy på middag. :) mums, aldrig fel med god mat!

Dags att äta onyttiga men goda mazariner- det är jag värd!Eller? =)

1 kommentarer

Anonym

27 Jan 2010 23:15

JA! bara på dem! De jävlarna som ska sno mitt hus!!



Anyway, jag ska ut med paula på fredag. Kinga ska med och Johan........ Vi ska va hos Paulas kompis Emma som bor vid pinocchio. Så jag tycker ju att du kan hänga med. Jag jobbar till 21.30 så jag kommer va där ca kl 22. blir en kort kväll för mig, jobbar dagen efter sen, så jag går hem runt 01 eller nått.

Kommentera

Publiceras ej