Kan inte sova för allt grubbleri..

0kommentarer

Kan inte sova.... provade att somna om,låg där i sängen och vred och vände mig men tji fick jag. Tänkte att jag kan passa på att blogga lite nu medan jag dricker upp min juice såhär på morgonkvisten :)'

Igår blev det inte mkt gjort.... Kikade på filmer på tvn och sen unnade vi oss lite thaimat. Alltså fyyy vad det är gott! Kommer aldrig att tröttna på det...!
Tog nr 12 som är en gammal favorit :) Tror det var den första thairätten jag åt i mitt liv... :P

Sitter och funderar på sommarjobb. Måste ju frösöka få ett jobb till sommaren då jag inte får csn juni-juli å nästan hela augusti... någon som vet någonstans där de behöver folk?
Får väl söka i stan iallafall till att börja med... Måste skriva CV med,som jag hatar. Kanske man kan be snälla Cat om hjälp ;) on är ju bra på såntdära... Själv tycker jag att det  är svårt. Var ska man börja lixom?
Det enda som är problematiskt..eller ja detberor på hur man ser det,är ju att jag MÅSTE vara ledig til As bröllop och sen vill jag ju gärna ha lite semester med O med. Så vi kan åka på den ev. motorcykelsemestern i pratat om :)

En annan fundering som upptagit plats i min hjärna är detta med studierna. Under mitt lov har jag inte pluggat ett skit viklket gjort att jag undrar om jag är normal...? Saknar inte ens skolan,vilket känns konstigt då jag tror mina klasskamrater snarare tänker tvärtom! Ska försöka öppna böckerna idag lite senare och kika lite på ord som man glömt osv... Sen tänker jag ju ofta på om jag har valt rätt, om man får jobb när man slutat skolan, hur mkt lön man får osv vilket är frustrerande,minst sagt!

En annan tanke som också upptar min hjärna är av en lite mer personlig karaktär som jag inte kommer skriva om här. Inte än i vilket fall. Och nej,jag ska inte göra slut med min sweetie :)
Denna fundering är jobbig på sitt vis, då man inte vet var man ska börja tänka,i vilken ände av det hela. Suck....

Kom på att jag på tisdag måste till BMT och boka om min tid. Han jag bokat min tid med ska inte tatuera hos Nicke mer utan öpppna eget. Och jag har fått presentkort på BMT av den enkla anledning att O tycker han är bäst där. Jaja som det kan gå. Bara se till så jag får tillbaka min dep. avg. på 500- som jag betalade vid bokningen. De har den för att folk bokar tider så långt i förväg och sedan dyker de inte upp,vilket för min verkar konstigt. Man bokar inte en tid utan att ringa återbud iallafall!!

Dags att se om man kan sova...tjingeling!

Kommentera

Publiceras ej