Eclipse!

2kommentarer



Det har det varit här på Tärnö ikväll. Trevligt, massa låtar man kände igen. Sweetie önskade sig "Paradise City" och en känd Gary Moore låt som jag inte kan komma på nu. Väldigt bra är den i vilket fall.
De sjöng sammanlagt 2,5 timme, inte illa!
Och hon som sjöng, wow, vilket röst! Så stark och klar,fab!  Pianisten var jätteduktig också, inte glömma att nämna det :)

Har testat att segla idag. Cheez. Det är inte lätt alltså. Otroligt mycket saker att tänka på, känner mig mer förvirrad än någonsin...
Men det är klart, var ju första gången, kanske ger det med sig. Vi får väl se!



Min mage (som jag skrev om HÄR) är fortfarande inte 100% bra än. Drabbas av illamånde ibland och svullnar i magen. Asjobbigt. Vet inte vad man ska göra....
Lite trött på detta kan man säga... Ringde sjukvårdsrådgivningen 1177 som gav mig tips och råd men jag vet inte om det blev bättre. Skulle då dricka en kur som var följande:

* 1 L vatten
* 6 tsk socker
* 1/2 tsk salt

Detta skulle kokas upp, och när det svalnat kunde man hälla i lite saft för smakens skull.
Dricka varje kvart 1-2 tsk till det var slut typ.
Och så fick jag äta massa piggelin, vilket jag älskar.
Gjorde detta igår då... lite har det väl hjälpt, inte lika orolig i kroppen,men det har ändå inte släppt.
Inte äta mjölkprodukter heller...Och nu när folk äter jordgubbar med grädde. Suck.

S och jag tog en runda till K-stad. Byta saker och köpa saker på bla biltema. Till nästa veckas mc-tur. Trevligt, passade på å snacka en massa. Och på kvällen blev det kvällspromenad med hennes vovve :) Vilket resulterade i ännu mer babbel, såklart!

Nu vill jag bara se ECLIPSE!


2 kommentarer

Ronja

03 Jul 2010 21:50

Heeeeeej! jag är också sjukt sugen på att se filmen.. och det får man väl ta och göra! =)

Hoppas magen blir bättre! :) Kramis

Lina

03 Jul 2010 22:47

Jag kan ju hänga med dig nu när jag fått gratisbiljett. Men då måste vi se den här i stan eller i ronneby, för det är bara där mitt kort gäller.

Kommentera

Publiceras ej