En jobbedag.

1kommentarer

Är vad som väntar mig. Sjukt jobbigt, energin vill inte infinna sig. Tror dessutom jag måste köpa något att äta, kan ju inte leva på yoghurt hela tiden.... Har ingen bil,står ju hos B å S så jag får köpa mig något i den lilla mataffären..suck.. inte så mkt till utbud där...

Sweetie är och jobbar. Till klockan 14,sen ska han väl festa. Jag slutar inte förrän över 21, så ska bara hem och mysa med barnen. (aka katterna)
Träffa Cat imorgon å E, som jag inte sett på såååå länge. Ska bli jättekul!

Igår var jag inne i stan, kollade på My State of Grace där Sweeties kompis sjunger. Såg inte hela konserten då J kom och vi gick en runda på Ö-sjön och kolla på folk och prata skit.
Vi hann bevittna ett slagsmål och en ambulanstransport. Och en massa fulla människor.


Jag å kära vännen P :)

1 kommentarer

Petra

25 Jul 2010 19:34

Vilken underbaar bild ilooooooove

Kommentera

Publiceras ej