Mina böcker har kommit!

0kommentarer

Woho! Nu är jag glad, mina böcker jag beställt har kommit. :)
Var två stycken av Twilight-saga författarinnan Stephenie Meyer, som jag har skrivit om HÄR.
Då vet ni hur jag ska sysselsätta mig framöver när jag har tid. Lääääsa :)!
Bläddrade i graphic-boken. Riktigt snyggt ritat måste jag säga, lite manga stuk över karaktärerna, me likie!



Igår jobbade jag ju på SRF. Gick väldigt bra! var roligt och alla var trevliga, kunder som personal. Tråkigt bara när det var dött, stod man bara där typ...gillar när det är lite fart och fläkt!
Ska köra idag igen, fast på en annan plats, börjar 16-24. Lite kortare pass. Och imorgon så är det fest för hela slanten! Jag är ledig. Fett najs kan man ju säga. :0)

Chilla lite innan man ska köra. Bye babes. have a nice day! :P

Kommentera

Publiceras ej