Sommar och kjol!

0kommentarer

Ja visst är det hääärligt med värme :)
Taskigt läge att jag hade på mig svarta kläder dock, och gråa strumpbyxor. När man åker vid 06:00 hemifrån så vet man ju inte alls hur det blir... Värmen är härlig,men blir lite väl varm om man är svartklädd, haha!


Hade inte varit fel en dag som denna.... !

Lugn och skön dag i skolan, ute hela dagen. Likie!

På fredag har jag gått i Ö-stad 1 år. Galet. Känns inte så längesen man började...
Har avslutning och vet inte vad jag ska ha på mig... Alltid lika svårt. Skor har jag bestämt men inte resten..Inte kul å gå naken precis!

Och när det är varmt kommer man på att man måste köpa en ny bikini. Var och testade en fin på stadium häromdagen...och det var inte alls fint på mig! Blek och ful. USCH. Vill åka till Gina Tricot och kolla på den de har på reklamen, den lite laxrosa. Verkar fin, Sweetie tyckte om den iallafall :)
(hittar den dock inte på deras hemsida...)

Ringa samtal är det dags för nu!

Kommentera

Publiceras ej