Vampire Diaries on the Way!

2kommentarer

Försöker få ner True Blood  säsong 3s avsnitt 1 & 2.   Får väl se om det kan lyckas... Klart! VILL SE. Vet dock inte när jag ska hinna...
Har varit lite seg eller så har jag bara drabbats av demens, för detta är ju viktigt att se (iallafall i mitt liv).



Och jag är så nära att beställa böcker igen. Jävla L som har införskaffat alla böckerna i Vampire Diaries. Detta gör mig grymt avundsjuk så inom snar framtid måste de också stå på min hylla. Jag försökte köpa dem igår av henne för 100 kr men det ville hon ju inte gå med på. Konstigt tycker jag.

Nej, kan inte låta bli. Det kostar ju endast 291:- för allihopa. Billigt tycker jag. Måste ju läsa något på semestern. Har visserligen den allra första utgåvan som kom på 90 talet av de 4 första böckerna, men har inte läst de 2 sista. Så snart är dessa framme hos mig:



2 kommentarer

Lina

24 Jun 2010 12:35

Jag visste väll att du skulle slänga dig över datorn och beställa dom så fort du fick chansen.



Och inte fan ville jag sälja mina. Jag hade ju gått 122 kr back då ju.

partygirl

30 Aug 2010 22:47

Hehe ja det va länge sen man har läst dom, har precis köpt på engelska de första fyra böcker för 198 kr sen har jag 2 eller 4 till kvar att köpa.

Kommentera

Publiceras ej