Aiiicaramba!

1kommentarer

Ikväll ska vi se Luftslottet som sprängdes , sista delen på millenium triologin. Tror den är jättebra.
Håller på att läsa boken som jag fått låna av J.
Brukar ju föredra att läsa boken först, men nu blir det inte så,vilket jag tror jag överlever :D

Inatt kom Sweetie hem, som med tack av Js J hämtat motorcykeln som jag ska övningsköra på. Körde lite lite nu förrut och det känns bra! Aningen nervös kan man säga att man var, var ju längesedan man körde sist. Sweetie är superglad vid den, kommer säkert köra den minst lika mycket som jag. Typ trial och sådant som jag inte förstår mig på!

Igår umgicks jag med J och senare på kvällen åkte vi in en runda till L. Trevligt, blev några timmars snackelisnack. :)


Nya stjärnskottet Alexandra Burke blev känd med Bad boy som hon feat med Flo Rida

Alexandra Burke - Broken Heels



Ska försöka ta tag i Svenskan idag med... sistan nu. Får se hur de går :D

1 kommentarer

Lina

07 Mar 2010 13:14

Jopp C, du har sagt till mig att se den filmen ett par gånger. men du vet att det tar lite tid innan jag orka ta tag i saker och ting.



Kommentera

Publiceras ej