Damnit!

0kommentarer

Är så trött, för nu känns det som om jag håller på att åka på en förbaskad förkylning IGEN. Har visst ont i halsen som f** idag, och nyst och är snorig...



Om jag e sjuk den 8 april så skjuter jag nån! Då är ju min efterlängtade tatueringstid.


Heta Kat von D - från LA och Miami Ink. ---->

Ja hon kan uppfattas som dryg ibland i sitt program,men ändå anser jag att hon är en skön persom med endel najsiga tattoos on her body. Denna som jag gör nu i april kommer bli den största och ev sista jag gör. Mitt mål är inte att vara fullklottrad. Om jag skulle göra något mer längre fram skulle det vara något på foten och sedan ev mina barns namn (eller barnet) eller något som symboliserar den/de.

Sitter med bästa L på msn, längesen, brukar annars kommuniceras via FB nuförtiden, glömmer bort att jag har msn :)!

Träffa J på torsdag med, hon ska vara min guide till Växjö då jag ska på intervju för jobb på SRF. Fett om jag skulle få jobba där! 






Back to msn.....

Kommentera

Publiceras ej