Dolph Lundgren

0kommentarer

Säga att jag ÄLSKAR fredagar. Denna känslan man får när man äntligen får vara ledig. Its a miracle.
Och ett annat mirakel är att jag ska se finalen på melodifestivalen. Inte min grej egentligen men så är det ju också final och det tåls ju att stå ut med ;) Lite koll får man ju skaffa sig, eller hur ? :P



En av anledningar till man kollar på det hela är väl för denna mannens skull, Dolphan som vi kallade han i skolan ;) Se om han lever upp till förväntningarna som typ hela svenska folket har satt på han. Vad kommer att hända?

Sitter får övrigt och lyssnar på musik som kastar mig tillbaka några år, Milk Inc. Varför jag kom på att jag skulle lyssna på dem vet jag inte. Tror jag drömde en dröm häromdagen med deras ena låt i Never Again... Men det ger mig riktiga minnen från den tiden då man söp hur mycket som helst och hade kul på de mest konstiga fester som man totaldissat idag....!

Milk Inc - Sunrise

Kommentera

Publiceras ej