H&M och Våfflor!

0kommentarer

Löning idag, vilket märks i alla butiker!
Har varit på hm i K-stad med några klasskamrater. Hittade en del saker till men det får vänta,ska ju tatuera mig snart så inte några utsvävningar nu. Och om 2 veckor e det Sthlm som gäller, så måste ha lite cash där med ;)! 

Hittade detta idag:
(bilder från hm.com)





Sedan hittade jag också en kofta/västliknande färg i petrol på rea, 50:-. Jättefin!

H&M har idag slagit upp portarna här i lilla Khamn. Vardärinne för jag hade lovat L att köpa en Teesha med Star Wars tryck på. SÅ IN I HELVETE MED FOLK. Kön va evighetslång och det var massa biträden på golvet som hjälpte alla kunder, alltså det var lätt panikkänsla därinne. Hittade tyävrr inte din teesha L, men kanske har du bättre tur om du ska gå dit på lördag. Och det var 2(eller 3) i kassan....
Men fy så skönt med Hm här i stan, kan man kanske hitta kläder sådär sista minuten som man behöver för en billig peng!


Idag är det våffeldagen. Mums! Ska börja grädda några nu till mig och Sweetie. I vårt fina dubbeljärn jag köpte förra året. :)



Visst ser det smaskigt ut!? *längtar*

Kommentera

Publiceras ej