...

0kommentarer

I brist på riktigt fungernade hjärnaktivitet så blir det ingen överskrift. Har huvudvärk och känner mig helt slut. Inte gjort en enda vettig sak idag och ändå när man sitter på tåget så smäller det till på riktigt, den där huvudvärken..känt det hela dagen men blommade ut på väg hem. Kul, or not.
Sweetie är en ängel och kör och köper alvedon, tar en och somnar som en klubbad säl i soffan..
Sovit typ 1,5 timme och känner mig helt slut, trött och seg.
Har funderingar på om jag ska sova vidare...! Huvudvärken kommer väl igen snart men just nu är den borta så passar på att uppdatera er kära läsare lite :)



Har varit en lugn dag i skolan. Har dock haft en trevlig dag. Vi hade knytkalas i skolan och det var jättegott med alla olika saker som klasskamraterna hade med sig.Vad jag gjorde finner du här. Vi lekte lite lekar och tränade på att översätta roliga historier. Övade på sånger till på fredag med som vi ska framföra i kyrkan då det är avslutning.
Blir nog tre låtar med sommaranknytning. Bl.a Sommartider med Gyllene Tider. Gamla hederliga låt, den hänger alltid med... !
Så imorgon blir det träning på låtarna i princip hela dagen då det är den enda dagen denna veckan vi hinner träna.

Och imorgon tänker jag faktiskt köra den nya bilen. Köpte ny bil i fredags, en Lexus IS200 kombi. 2003 års modell. 
Körde till Helsingborg och hämtade den. Hur fin som helst är den. :) Vi är jättenöjda, Sweetie och jag!
Någon som vill köpa en bättre begangnad bil, Mitshubishi Galant år 2000 kombi (tror jag) ?
Vi hade en som kikade på den igår och skulle höra av sig idag men han har inte gjort det....typiskt!

Cool!

Något annat som vi vill ha är en ny soffa. En liiite större, har nu en 2-sits med schäslong och den känns lite liten. Enda problemet är att vi har rätt litet vardagsrum så man kan inte köpa vilken soffa som helst och inte hur hög i sitsen heller, för då täcker det ju hela fönstret... Inte så kul kanske. 
Har kanske hittat en men det får faktiskt vänta till längre fram i år. Man kan inte köpa allt som många andra människor kan. 
 
Dessutom behöver jag en ny mobil. Min har blivit helt fucked up. Kan inte skicka sms med den längre. Grymt jävla störigt, nu när man inte kan har man kommit på hur fantastiskt det är att man kan göra det...
J i klassen har ju köpt x10:an jag skrev om här. Den är sååå fin! Vill ha...
Men tror inte jag har råd just nu...:/ SKa korsförhöra J om hur lång batteritiden är om hon snackar i den och sånt :)

Slänga mig i soffan och kika på tv står på schemat nu....

Kommentera

Publiceras ej