London 3-7 Maj 2010!

1kommentarer

Förra veckan var jag ju i London med klassen. Slänger in lite bilder :)


Puben första Londonmåltiden infogs :)


D och J inne i puben


Bussarna! Sitta längst fram var lite smått otäckt då de kör som galningar!


Sällkapet R,J och S ståendes i smal gränd nånstans i oxford :)



J inslängd i de klassiska telefonkioskerna...


J vid entren till "hostlet"...


"Allrum"-ser finare ut på bilden än det var...


Trafalgar square


Elefanterna på trafalgar...sånna här skymtade man lite överrallt. Supersöta!


Klättra går inte så bra (trafalgar square..)


Phantom of the Opera


Piccadilly Circus fontän Shaftesbury Memorial.


Big Ben


Minne till kvinnorna i ww2


Buckingham Palace


Gåendes på en gata i East Acton..


Ingång till kyrkan i Acton...


Vi med de döva som vi träffade i kyrkan :)


Tråkig tunnelbanefärd...


Hard Rock cafe och en skymt av Cs öra, haha! Hängde gitarrer på varje väg i princip, alla olika. Väldigt häftigt!



Min drink bredvid ketchupen. Asgod! (köpte med mig 2 sådana glas hem oxå!)


Mäktig förrätt - mums med tacos!(delades med R)


Park en liten bit från Oxford Street. Fint!


Ibland glömde jag ta kort, men då jag vet att min klasskamrater gjort det så ska jag "låna" bilder av dem sen :) Och med min kamera är man ju tvungen att byta batteri titt som tätt vilket också var dryyygt...

Var jättekul att komma dit, synd bara med tiden den sprang iväg med alla studiebesök man hade och redovisningarna som drog ut på tiden... men lite hann man allt se.
Speciellt oxford street :D Hittade också en sjukt bra affär som heter Primark som bara var SÅ billig att handla i. Hade man haft mer pengar säger jag bara. Var en runda på Top Shop. Hittade endel där med. De hade stor rea vilket gillades av mig och J :)

Vandrarhemmet sög rätt mycket men vi betalade och andra sidan inte så mycket för det. Var bra läge så det kan man inte klaga på. Furkosten man fick= rostade mackor med marmelad. Och torra flingor. Inte så kul... Var trevånings sängar på rummen. Tur man slapp ligga längst upp!

Vi hann även besöka Madame Tussaud (hur det nu stavas) Det var kul! Får bli ett eget inlägg då det är en massa bilder därifrån!

1 kommentarer

Lina

10 May 2010 18:02

Men vad köpte du kvinna?!?!??!?!?!?!

Kommentera

Publiceras ej