Smile!

6kommentarer

Idag är en riktigt bra dag! Vaknade, kände mig lite seg efter gårdagens festeri! Men är ju pigg och glad nu iallafall!
K å L var här och lite senare kom J med sötaste A. Vi käka thaimat i vanlig ordning och drack vin å cider. Nej inte J såklart som har lilla A att tänka på, hur skulle det bli om man ammar och dricker alkohol liksom!


K åkte hem vid halv 12, tråkigt nog men jag å L stack ut till Compagniet och där vi träffa på S och P,hennes syster F,T och en tjej till. Hann prata lite skit innan vi stack in och sen skaka vi lite rumpa och drack drinkar! :)

Sweetie var chaffis så han lämnade oss inne i stan och körde hem oss igen. Mycket gulligt av honom!♥

Har städat här inne och dammsugat bilen som vi förhoppningsvis sålt! Får reda på det ikväll om han tar den eller inte, och om han gör det så hämtar han den imorgon. *hoppas!*

En vecka kvar i skolan, så fantastic! Vill ha lite ledigt nu alltså. Imorgon ska vi iväg med klassen och hitta på något, och vi ska ha knytkalas, alla ska ta med sig mat som räcker till typ 5 pers. Jag ska göra melonsallad. Mums! Denna veckan känns som om det kommer bli en riktig glidarvecka. Najs!

Uppenbarligen går det inte att kommentera här på bloggen, L har sagt det till mig förut men jag glömmer ju det hela tiden! Jag ska försöka ta tag i att ikväll, ni måste ju kunna lämna kommentarer, mycket viktigt! :)


6 kommentarer

Lina

30 May 2010 22:39

Har du kollat över bloggen? för just nu verkar det bara var inlägget Marley and Me som inte går att kommentera.

Jimmy Chris

30 May 2010 22:50

Snygg Blogg! Kolla min!

Mios gravida mamma

30 May 2010 23:07

vad tycker du om slöja?

Linda

30 May 2010 23:17

söt blogg! :) Hur fick du katten att vara stll?

jessi

31 May 2010 08:39

hejsan:D vad fin blogg du har,

kolla gärna in ming och släng ur en komentar på plåtningen:-D vore sjukt snäll:D

jasmina

31 May 2010 09:02

Hej allt bra med dig idag? =)

Kommentera

Publiceras ej