13.07

1kommentarer

Idag tänkte jag att jag skulle plugga, plugga ännu mer än någonsin för att jg behöver det. Men nu på förmiddagen har telefonen ringt tre gånger, först Cat, sen mamma sen Lo. Pratades bort en stund med alla och nu är man helt omotiverad till att börja på det som jag måste börja på, nämligen att sammanfatta mag-tarmkanalens sjukdomar.
Jag och Lo ska dela på den. 10 sidor var. TIO! Fatta så många. Hade räckt med det vi har om det andra om man säger så.... speciellt när man inte vet hur man ska "sålla" i det.... F***!
Så jag har sysselsatt mig på facebook en stund och ätit en glass i sällskap med katterna och spotify.

Nej, JAG MÅSTE ta tag i detta nu. DAMN.

1 kommentarer

sara

24 Nov 2010 19:05

hoppas plugget gått bra idag! :))



ja precis! men du har ju gjort va du kunnat liksom o accepterar inte personen de så e de ju den som går miste om nåt..så får du ju se det!

vi får väl se hur de blir...

Petra var ju i samma sits nyss oxå..el ja, är fortf. vilka "vänner"?!

jisses...!



ha de så bra, kramar!!

Kommentera

Publiceras ej