Bihåleinflammation.

1kommentarer

Det har jag nu, för första gången i mitt liv, drabbats av. Inte ett dugg trevligt kan jag säga. Huvudet är helt off, känns som om någon har slagit mig i ansiktet flertal gånger. Men har ialla fall fått penicillin för detta så snart ska det väl släppa. Dum som man är så skulle man kollat tidigare, men man tänker ju att "äsch, det går nog över snart" och "snart" har alltså varit i 2 veckor nu... Mått jättedåligt och det är ju inte så kul när man har praktik där man vill göra så mycket som möjligt, men har kämpat på tappert men igår och idag orkade jag bara inte... Men imorgon förhonningsvis så orkar jag, med lite medicin i kroppen.



Har en längtan efter jullov. Redan. Och det är ju ett tag till. :)
Men det ska bli kul att komma tillbaka till skolan också, träffa alla klasskamrater. Men har ett prov som man önskar att man inte behövde ha just nu. Sjukt mycket att plugga på. Innan praktiken tänkte jag att jag skulle vara duktig att kolla igenom det lite varje dag. Har jag gjort det? Nej. Trodde inte man skulle vara så trött denna praktiktiden som man faktiskt har varit... Och idag orkar jag inte göra det heller.

Hopplös jag är.

1 kommentarer

Anna

04 Nov 2010 08:44

Usch, det är jobbigt med bihålsinflamation! Krya på dej!

Går det bra i skolan annars?? Vi saknar dig i klassen! Kram

Kommentera

Publiceras ej