....

1kommentarer

När man är hemma och inte mår bra så tycker man oftast synd om sig själv. Jag är sugen på choklad, något oerhört. Ska till läkaren lite över 15 så då blir det säkert att man "råkar" smyga in i en affär och införskaffa sig det där man är sugen på. Damn. Jag har ingen självdisciplin. Jaja...
Se vad doktorn har att säga, vad man kan göra åt denna huvudvärk, den är jobbig att dras med hela tiden. Och knapra alvedon varje eviga dag intresserar mig inte kan jag säga. Inte speciellt glad i att ta mer medicin än vad som är nödvändigt.....

Snart är denna praktik för iår slut, det känns konstigt. Har haft det bra, fick skriva skarpa journaler för första gången igår. Jäj! Min handledare var nöjd med min instats vilket gjorde mig superglad! :)
Hann skriva några stycken+anteckningar och remiss. Lärorikt! Det är ju det man ska syssla med sen så det känns spännande.


Måste fan ta å lägga mig ner lite....

1 kommentarer

Maia

03 Nov 2010 12:40

Vad bra att det går så bra för dig gumman! Jag är glad för din skull!



puss och kram

Kommentera

Publiceras ej