Rockin.se - hot!

1kommentarer

 

Muerte Punk

 

Surfat runt och hittade denna URLÄCKA hood inne på rockin.se.
Kolla bara, den skulle passa mig alldeles alldeles perfekt, uppiggande färger nu när det är vintertider ute.
Dessutom, vilket gör den perfekt är att den är från Iron Fist. Som jag suktat efter att få ha deras plagg och asseccoarer i mina ägor. Men det är ju inte gratis att handla, så jag passar på att vara med i en tävling på rockin.se där de lottar ut 500:- i presentkort.
Dessutom hittade jag ju annat smått och gott jag skulle kunna tänka dessa bl.a:

 

Voodoo Love

 

Devils Plaything

 

Hot, Hot, Hot! :D

 

1 kommentarer

Lina

14 Nov 2010 18:57

Christina! Du får liksom inte lägga in en massa länkar till olika sidor med såna kläder. För jag får ett sånt där "måste-ha" beroende över mig.

Kommentera

Publiceras ej