Seriestart: Nikita.

3kommentarer



Om några minuter börjar 5an sända denna serien, Nikita som handlar om Nikita som är en spion och yrkesmördare. Serien är baserad på 90-talets Nikita.
Huvudrollen spelas av Maggie Q som vi har sett i bla Impossible 3 och i den 4:e Die hard filmen.

Se vad denna serie ger oss, om det är buu eller bää..!




UPDATE:

Serien föll mig i smaken. Spännande.
Man vill veta vad som händer mera, det slutar ju så dumt. Men det får man väl veta nästa vecka.
Alltså torsdagar kl 21.55.

3 kommentarer

Lina

04 Nov 2010 08:17

Oo fan! Nikita har jag ett par samlade avsnitt av, har glömt bort då dom min cp dator dog en tragisk död. Men de två jag har sett va rätt bra.

sara

04 Nov 2010 08:46

va tyckte du? jag hann inte se så mkt, Ermin ville kolla på nån dålig film på sexan haha!



jag vet! hade muggen funnits i Nikon hade ja inte tvekat!! haha :D klockrent



Händer i helgen då?

Kram!

Lina

05 Nov 2010 03:13

Eller så tar du till internet, för x antal avsnitt finns ute där

Kommentera

Publiceras ej