Sällskap av svärmor :)

3kommentarer

Efter all städning och röjning här hemma så var jag och handlade. Dyrt i vanlig ordning och när man har packat upp allt så undrar man vad det var man köpte egentligen-allt bara stoppas undan och efter några dagar är det tomt i kylen igen....
Min fina svärmor kom på besök, det var längesedan man träffade henne! Hon är så lätt att prata med så det blev en bra stund, fick dessutom hjälp med maten, vilket inte är fel ;) Fisksoppa med saffran som är min specialitet, om jag får säga det själv(som jag såklart får då detta är min blogg, haha!).



Annars blir det en lugn kväll tycker jag, kanske hem till JJarna en stund å deras gosse A såklart, inte att förglömma... :)

3 kommentarer

Lina

23 Oct 2010 18:45

Jag är alltid snäll, så klart jag måste få veta =)

partygirl

24 Oct 2010 21:52

Vad gör du i veckan? Är du sugen på att träffas och bara umgås, känner att jag behöver lite sällskap av Miss C.

Blogcast / Jealii

25 Oct 2010 14:48

Missa inte tävlingen om att få en bloggsvarsinbjudan!

Länken: http://vampiress.blogg.se/2010/october/tavling-om-bloggsvar.html



Lycka till :)

Kommentera

Publiceras ej