Det är underbart!

3kommentarer

Just idag har jag känt mig lite sådär extra nöjd med tillvaron. Ibland får man den känslan, varför vert jag inte. Har inte gjort något speciellt idag.
Rensat lite ogräs här hemma (tog lite längre tid än vanligt med magen i vägen!), svärmor kom på besök vilket innebar wienebröd och kakor. Och jag och Sweetie unnade oss att äta på vägga rökeri. Åt ugnsbakad lax med potatis och örtremouladsås. Så underbart gott! Han beställde vägga special. Såg inte fel ut det heller ;)
Hyrt filmer vi ska se med. Uppdaterar om dem sen (om jag minns det).



Kanske är det solen som gör att man känner sig lite extra glad, för den skiner som bara den nuförtiden över oss bleka människor! Eller jag vet inte. Glad känner jag mig idag iallafall!! :D

3 kommentarer

Stina

25 Apr 2011 19:40

Sv: Jag vet faktiskt inte vart man kan hitta den, jag köpte min begagnat! ^^

sara

26 Apr 2011 18:54

ååå det är så gott ute på vägga o mysigt!!



ja finally blir det London - igen!! 4e gången! :)

Lina

26 Apr 2011 20:48

Du vet, en underblogg blir samma bloggnamn fast längre. Jag ville ha ett blogg namn som talar om att det handlar om film. Samma inloggning och samma jobb men på ny domän.

Kommentera

Publiceras ej