Konstruktiv kritik=svårt

1kommentarer

Sitter här och försöker få ihop en sida med konstruktiv kritik till min klasskamrats rapportskrivning. Det är riktigt svårt! Jag vet inte alls hur jag ska göra, har inte fått bedömning på min egen rapport och känner att jag inte vet vad som ärr rätt eller fel. Vi har då fått kriterierna från lärarna för G och VG. Dessa ska vi då utgå ifrån. Men jag känner att detta är inte mitt område. Det känns som det är lärarnas jobb att göra, inte mitt. Visst, det är bra att läsa någon klasskamrats rapport för att lära sig och se hur de tänkt. Men det är inte meningen att lärarna ska gå efter detta, annars kan man ju undra...(!)

1 kommentarer

Lina

12 Apr 2011 20:44

så det är så de gör för att slippa sätta betygen, de låter en klasskompisar göra det.

Kommentera

Publiceras ej