Påsk!

0kommentarer

Nu är det visst påsk och inte har jag fått ett påskägg för det. Även fast man börjar bli gammal så kan jag tycka att det är lite gulligt att få ett ägg. Om inget annat är ju innehållet trevligt!


Vill ha :)!

Var ju på ullared för någon dag (onsdags) sen med J och L. Jag körde hemifrån 4.40. Kanske skulle jag överlåtit bilkörandet till J för jag råkade köra fel en gång på vägen upp, och en gång på vägen hem. Med GPS. Jag måste säga att vi skrattade som tusan åt detta! Och resan dit gick sjukt snabbt, fattar knappt vart de cirka 3 timmarna tog vägen! Men så går det när man har roligt.. är det inte så man brukar säga?

Väl inne i varuhuset blev det shopping. L köpte lite allt möjligt, jag inriktade mig på saker till Lillen och J shoppade loss som bara den till sonen A och lite till sin karl J o sig själv såklart! Hade man haft mer valörer hade man kunnat shoppa hur mycket som helst!
Fika gjorde vi såklart och det blev glass i form av mjukglass. Sjukt gott!
En vända in igen, där vi lyckades plocka till oss olika saker bl.a resetilltugg för hemfärden.
Efter en McD middag begav vi oss hemåt och efter att ha släppt av tjejerma var jag väl hemma runt 19.30.
Verkligen en heldag! Tack chics!


Påsktulpanerna jag fick av E. Älskar gult, känns fräscht och vårigt!


En gammal klasskamrat, E, kom hit på besök i torsdags. Pratade gamla minnen och bara tog det lugnt. Lagade lite mat och satt ute i solen och njöt. En härlig dag!

Denna veckan som varit har vi haft självstudier hemma. Oj vad det är skönt! Plugga i sin egna takt när man vill. Skönt att man kan ha det någongång ibland. Har en del kvar men det går snabbt att göra. Ska göra lite idag innan vi beger oss ut på sjön efter att O slutat jobba. Ska bli mysigt att spendera lite tid ute på ön.

Kommentera

Publiceras ej