2 månader!

1kommentarer

I måndags blev lilla N 2 månader! Känns helt overkligt att hon redan varit hos oss så länge, lilla älskade flicka!
Vi passade på att åka till K-stad nu när O har semester. Och sedan "råkade" vi gå in på telenor affären inne i centrum och det slutade med att jag nu är lycklig ägarinna till en iphone 4. :D Den är fin!


Sovande ängel.

Och igår så var det lugnt, åkte hem till mina föräldrar, åt en helt gudomlig middag.
Det blev dovhhjort med hasselbackpotatis, kantareller och sås. Åt nästan ihjäl mig. Så sjukt gott! Min mamma är helt enkelt bäst på att laga mat! ♥
Mamma tyckte att vi skulle äta sådan fin middag för att fira att N blivit ännu en månad äldre. Hon är nog världens stoltaste mormor!

Och idag har man inte gjort så mycket. Svärmor och faster L var här och passade N en liten stund så vi kundeå ka en runda med den nya motorcyklen. Vilken skillnad på den och den vi hade innan! Mycket mjukare sadel på denna nya + att man satt lägre vilket kändes trevligare mot rumpan ;)

Dags att göra lilla damen redo för natten!

1 kommentarer

Maja

31 Aug 2011 18:04

kan verkligen tänka mig att hon är en stolt mormor!! :)

Kommentera

Publiceras ej