En vända på stan

1kommentarer

Idag har jag och lilla N gått en runda på stan. Första stoppet blev H&M. Köpte en pyjamas, klänning och strumpbyxor till henne och en klänning till mig. Billigt blev det med då jag hade en check värd 100:- + 20% på hela köpet om jag tog 3 plaggeller fler. I kassan fick jag ett presentkort på 50.- bara för jag handlade barnkläder. Gäller till 4 september tror jag det var. Ska väl lyckas hitta något til henne för den summan ;)

Gick inom JC, för att se om man kanske hittade något på rean, ute efter ett par jeans. Inte ofta jag är därinne men kände för att kika inom idag. Fick hjälp av en jättetrevlig tjej som hjälpte till att passa N när jag provade byxor, N var lite gnällig...Hon som hjälpte mig hade ett par jeans på sig som var jättesnygga. Provade likadana och de satt toppen, lite tajt men de kommer töja sig. Fick snygg häck i dem!:D Så jag la undan dem till nästa vecka då de behöver sys upp lite, lite väl långa ben på dem! Var visst ett par Sisters byxor.
Får lägga in en bild på dem sen, för hittade inte dem på Sisters hemsida.

Dags att kika till N och middagen som är på spisen :)!

1 kommentarer

Lina

21 Aug 2011 16:34

Det är livsfarligt att låta affären lägga upp byxorna. För de kan bli för tok på korta efter tvätten. BÄttre att ta hem dom, vika upp och använda, tvätta och sen lägga upp.

Men förhoppningsvis så tänker de på att byxbenen blir kortar i tvätten.

Kommentera

Publiceras ej