Träning

2kommentarer

Jag har inte tränat på jag vet inte hur länge. Idag har jag bestämt mig för att prova på mammagympa som startar idag på Motiva. Kommer väl dö av ansträngning innan passet ens börjat men jag måste verkligen börja röra på mig. Börjat få ont i ryggen igen och i axlarna. Speciellt höger axel som ibland domnar bort. Jätteotäckt.
Tycker att det är bra att det finns mammagympa, för ofta är det svårt (om inte omöjligt) att lämna bort lillan en liten stund. Alla jobbar eller pluggar...
Det börjar kl 10.00. Får börja göra oss iordning. Pluttan sover så gott bredvid mig, så det är nästan synd att sätta henne i bilen. Förhoppningsvis somnar hon om och sover medan mamma tränar ;)

2 kommentarer

Maja

31 Aug 2011 18:02

Hej! tack så mycket :) beräknat till den 23 mars på Jonas födelsedag :) , så ett tag till... spännande! hur går det med er lilla tjej? hur är livet som mamma?

Lina

31 Aug 2011 20:50

Jag trodde idén med det var att ungen med skulle vara med och gympa, men din är ju lite för liten för det =)

Kommentera

Publiceras ej