Vattenanalys

1kommentarer

Ja inte blir man bättre....  med förkylning. Man hinner glömma hur jobbigt det är att ha tills den kommer som ett brev på posten på hösten och vintern. It sucks. Det kliar i halsen, hostar och jag är äckligt täppt i näsan. Det är synd om mig!

Men inte kan man ligga och tycka synd om sig själv (även fast man velat). Utan idag ska jag lämna vattenprov på analys i O-town., ett s.k spädbarnsprov. Se så det inte är något farligt i vattnet för lilla N. Ska då givetvis hälsa på föräldrarna å bror. Skulle väl få en rejäl utskällning om jag inte hälsade på dem om jag befann mig i deras omedelbara närhet (!!).
Ska överraska mamma på hennes jobb (hon vet att jag ska komma men inte när) tänkte jag. Så hon får visa sitt lilla barnbarn för sina arbetskollegor så de slipper bli av med sina öron av hennes tjat om N ;)

Dags att mysa med finaste dottern för sedan ska vi bege oss iväg. Ses senare lilla blogg :)!

1 kommentarer

Johannaty

18 Aug 2011 11:23

härlig profilbild :) tack för tipset men jag har faktiskt en som kom med skötväskan lite mindre variant dock. Ha en trevlig dag!

Kommentera

Publiceras ej