Planterat blommor

0kommentarer

Efter att mina blommor i de stora krukorna dött för sådär en månad... eller två, sedan bestämde jag mig för att plantera nytt i dem. Jag har inte speciellt gröna fingrar (varför ärvde jag inte det av mamma ;)?) så jag skjuter alltid upp sådant till...oändligheten typ. Desamma gäller vattning av blommorna. Kanske inte konstigt att de dör försvisso!

Hade kameran varit hemma (är på vift med Sweetie i gbg) kanske jag hade tagit en bild. Men bara kanske, jag är ju inte så bra på sånthär så kanske inte ska föreviga dem på bilf förrän jag vet att de överlever mer än i natt. En annan orsak till deras död kan vara min lilla plutt Mino. Han är världsmästare på att bita på allt som är det minsta grönt. ;)


How cute?! :P

Såg tulpaner i butiken med. Ångrar att jag inte köpte en bukett. Men får nöja mig med den fina orchidéen som står på köksbordet som mamma gav mig i födelsedagspresent.


Blir tidig kväll känner jag. Det var värst vad jag är trötter nuförtiden!
Hmm... undra varför?! ;)!

Kommentera

Publiceras ej