Hold it against me

3kommentarer

Britney vill komma tillbaka i musikvärlden och snart får man nog höra denna låten överrallt.

Britney Spears ~ Hold It Against Me




Tänker på Ciara när jag hör sticket i låten ca 2:39-2:40, när hon sjunger "pop up the hood" eller något sådant.
Bara det att jag inte kan komma på hur låten går så jag kan minnas vilken det är. L, hjälp mig!

Någon av de äldre låtarna tror jag att det är...

Men slänger in en annan låt som också är bra med Britney:

Britney Spears ~ Toxic

3 kommentarer

Lina

13 Jan 2011 20:59

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig för jag är förvirrad nog när det kommer till att tycka att hela låten påminner om en annan, speciellt biten:



If I said my heart was beating loud

If we could escape the crowd somehow

If I said I want your body now

Would you hold it against me



Cause you feel like paradise

I need a vacation tonight

So if I said I want your body now

Would you hold it against me

Lina

13 Jan 2011 20:59

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig för jag är förvirrad nog när det kommer till att tycka att hela låten påminner om en annan, speciellt biten:



If I said my heart was beating loud

If we could escape the crowd somehow

If I said I want your body now

Would you hold it against me



Cause you feel like paradise

I need a vacation tonight

So if I said I want your body now

Would you hold it against me

Lina

13 Jan 2011 21:01

Ojj blev spam då bloggen var dum och sa att jag skrev fel ord i rutan.

Kommentera

Publiceras ej