Moi is tierd!

1kommentarer

Hela dagen har jag varit så trött. Så det har inte blivit mycket gjort. Jag å min bundsförvalt L käkade kinabuffé innan vi hoppade på tåget. Mums så gott!
Sen när vi kommer till stationen vill jag bara hem. Men en älskling hade varit där och bytt bil. Ställt firmabilen där. Och jag som inte har nycklar till den. All min planering bara dog. Men L var så snäll å körde mig dit O var + att jag fick snabbhandla det jag skulle ha till mitt fredagsmys (jordnötsringar och godis :D) och körde tillbaka mig till firmabilen.

Sweetie är nu på afterwork med en arbetskamrat och jag är hemma med pluttarna. :)

Segare än segast.

1 kommentarer

Lina

29 Jan 2011 08:00

Jag blir förvirrad, jag är ju L i vanliga fall. Tänkte "Vad fan, hon ringde ju när jag sov och jag somnade om" Trodde nästan att jag fått en riktig minnesförlust där ett tag. Men sen när jag läste "körde" så kopplade jag att det inte var jag som var L:et.

Kommentera

Publiceras ej