Hunger?

0kommentarer

Snacka om trist väder. Känner inte för att göra nånting, faktiskt. Har ringt samtal, satt igång en maskin tvätt. Ätit frukost med, men det är verkligen segt på den fronten nuförtiden. Har jättesvårt med maten. Varför? jag behöver ju få i mig all näring jag kan för Nikkis skull men ändå känner jag bara att jag mår illa. Dricka går bra, är jättetörstig- vilket är vanligt när man ammar. Men ändå. Varför känner jag mig inte hungrig?

Tänker på den tiden när jag var deprimerad. Då hade jag inte någon matlust, var riktigt svårt och jag blev tilloch med äcklad av att äta. Så känner jag absolut inte nu. Älskar att vara hemma med lillflickan! ♥
Tänk att för 3 veckor sedan låg hon i min mage. Fattar det knappt. Som jag sa till Lo igår, känns som att hon alltid funnits hos oss... !

Sa till mig själv igår att om det var fint väder idag akulle jag minsann gå en promenad. Men det sket ju sig. Visst, man kan gå ut och gå en runda idag med, kanske svalt och skönt. Men jag skulle inte bli förvånad om regnet börjar falla från himlen vilken sekund som helst...

Kommentera

Publiceras ej