Ö-Festival 2011 är över!

0kommentarer

I helgen har det varit festival i stan. Träffade J och L i fredags. Bar på N i bärsjalen och blickarna mot oss haglande ännu en gång. Vad är grejen kan man undra, som J uttryckte det. Om man visste... Men palla bry sig! :D
Vi gick runt och bara tittade på folk. Och jag och J tittade på när L åt en älgkebab ;) Gick runt i lite butiker med, behövde hjälp med att försöka hitta något att ha på mig på bröllopet som är nu på lördag. Det är så svårt. På inbjudningskortet står det "casual summerlove" under klädsel, så det behöver ju inte vara så himmla piffigt tänker jag då. Hittat två lämpliga kandidater. Ska in till stan i veckan och prova dem...Bröllopet kommer ske ute i karlshamns skärgård, på tjärö. Mysigt! Vi har hyrt stuga över natten. Minisemester!

Jag, O och lilla dotter N (som satt i bärsjalen) gjorde stan i lördags. O köpte en langos som han slängde efter några tuggor. Den var visst inte så god. Själv åt man buffé på brasseriet. Jättegott!
Åt mer än man gjort på länge, allt var så gott. Speciellt vitlöksbrödet.
Vi gick upp till torget sedan för o ville käka en smålandsrulle. Vi satte oss vid stora scenen, lyssnade på musiken medan han stoppade i sig maten. Där kastade han inte något iallafall, var betydligt mycket godare visst ;)
Sen efter en kort runda till M o C så begav vi oss hem för O skulle byta om och följa med dem in en runda till stan. Så jag å dottern hade myskväll hela kvällen. Hon sov på mitt bröst och var så nöjd. Jag kikade på film på tv och åt överblivna vingummin från fredagskvällen. Såg "Killers" och "Cop Out". Bra filmer, den andra var rolig!


Komedi  CCC Komedi   CCC+

Kommentera

Publiceras ej